Baby boy, read my mind

En helt okej dag idag, men jag känner mig lite smått fet.. Uppsvälld, tjockisvarning hallå! Känns som om att sommaren ställer till det för mig. Kan man bli hungrigare av värme eller inbillar jag mig bara?

Sommaren ger också så många mer tillfällen till mat. Fika här, fika där, en glass i solen och jordgubbar i kylen. Jag blir lite smått galen av all mat överallt! och alla som äter sen.. jisses, svenska folket, det är dags att hålla igen! Skönt att jag jobbar två dagar nu a'la 9 h som jag får kontroll.. Äntligen! (det behövs kan jag säga)

Frukost- en skiva knäckebröd utan pålägg
Lunch -
Middag
- Grönsaksvok med en baugettbit, ca. 500 kcal?

övrigt - Vindruvor


Okej, inte mer. Inget mer idag, my lips are sealed!

Kommentarer
Postat av: kate moss & nicole richie (v)

checka gärna min blogg :)

2008-07-16 @ 01:30:16
URL: http://thinspodream.blogg.se/
Postat av: m

kan sätta mig in i din situation. gillar din blogg :) kramar!

2008-07-16 @ 17:36:22
URL: http://miserymonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0