Cuz I'd give up forever to touch you

Jag är trött som ett djur!
Jobb jobb och återigen jobb. Det enda positiva med att jobba är att jag inte kan vräka i mig massa oplanerad mat hela tiden... 9 h av kontroll per dag, det klingar ganska bra faktiskt! Synd bara att jag är så dålig att hålla på kontrollen de resterande 13 h per dygn.. bah. Varför är det så svårt att kontrollera vad man vräker i sig, egentligen? Jag vet inte hur det är med er, men med mig är det så att börjar jag kan jag inte sluta.. Jag är bottenlös! Men nej, ingen hets ikväll.. jag tänker stå emot, trots att det skulle vara så lätt att falla dit och trycka i sig hela 2 l glasspaketet som står där nere i frysen och ropar lockande...

Jag orkar inte ens masa mig ut o motionera ikväll, så trött och lat är jag. Kan någon ge mig lite styrka?
Jag behöver pepp! Jag behöver bli smal.... nuuuuuuuuu. Jag känner mig som en uppsvälld fet kossa. (Kanske är jag ovanligt grinig nu men.. ja. Jag är tjurig! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0