Du är mitt vackraste misstag och jag älskar allt du gör

Det går frammåt, eller vad man nu ska säga...
En dag av överätning (och det var ingen direkt hets utan bara en helt normal dag med mat gånger två och lite godis) på 6 dagar känns som ett godkänt resultat. Jag kan bättre - det vet jag. Men just nu under sommaren fungerar det utmärkt! (usch vad positiv jag är idag, vad händer?)

Ikväll ska jag på "förfest-kalas" och det medför att jag kommer att tvingas äta en liten bit tårta, vilket känns förjäkligt. Ingen alkohol för mig dock, jag har lagt av. För mina vänner heter det "Jag måste ha bilen tidigt i morgon" medan det på insidan ekar "Jag vägrar bli fet av alkohol 2 dagar i veckan". Hur kan alla dricka så mycket och äta så mycket utan att se ut som bollar? (okej, flertalet av mina vänner vill jag inte se ut som kroppsmässigt men ändåååå...) Förstår de inte vad de proppar sig fulla med? Förstår de inte vad de gör mot sin kropp?

Matintag idag;

Frukost - nada
Lunch - En grov macka med philadephia och två bullar (fuck för svärmödrar och deras bakning)
Middag - nada

Övrigt; 1 liter cola light innan kvällen är över och eventuellt en LITEN bit tårta.
Inte direkt toppen men inte heller så att jag måste dö.
Och det bästa av allt, jag är inte ens hungrig eller sugen!!! :)


Ta hand om er Sweeties!

Kommentarer
Postat av: m

sv: njae, jag gör ju inte min själv så ;)

2008-07-25 @ 22:15:28
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: hallon

du verkar äta jätte lite. hur mkt väger du? om man får fråga :>

2008-08-04 @ 21:02:48
URL: http://v87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0