Ey, det går bra nu, kompis det går bra nu!

Back on track!
Efter en lång dag av jobb jobb och återigen jobb är jag äntligen hemma... Visst, jag är fortfarande ganska nöjd från i morse, då vågen gick neråt, IGEN. Underbara känsla, ooh. Och jag som varit rädd för att väga mig, men jag antar att alla kvällar då man stått emot känslan av att bara vilja äta en rostad macka har gett resultat.

Jag vet inte vad ni tycker är svårast, men jag hatar känslan av att vara sugen på saker. Jag blir alltid sugen på saker när jag är själv och svag! Med andra människor i närheten kan jag inte vräka i mig utan stopp, men när jag är själv... oh hjälp. Jag vet att om jag inte står emot kan jag äta i oändligheten. Släpp loss mig på City Gross godisavdelning en natt och allt skulle vara lensat dagen efter, eller ännu tidigare... (Jag vet, jag är äcklig)  Jag är bottenlös! Men nej, jag står emot hets just nu, jag har en bra period. Nothing gonna stop me now, eller?



Någon som är bra på design förresten och kan tänka sig att göra om min sida? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0