Fyllskalle, skärpning!

Jag är så dålig, så dålig....
Fylla, fyllemat.. USCH PÅ MIG!
men vågen går ändå neråt, lite, men ändå neråt.. Det måste bli ett bakslag snart?
Jag känner mig så tjock!!!!


I morgon blir det som en liten "Omstart" (töntigt och trevande - jag vet) men ändå... Jag ska försöka äta så lite som möjligt, sallad på sin höjd. Kanske en gång om dagen om jag fixar det?
Någon som vet hur det är med Cola light förresten, är det verkligen inga kalorier och jag kan bälja i mig hur mycket jag vill...? (Snälla högre makter, gör så att det är sant!)



/ Jen

Kommentarer
Postat av: Lollie

Ja, nästan sant. 1 liter Cola light = 4 kalorier. Kram.

2008-07-21 @ 23:49:24
URL: http://anorexia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0