Torsdag, idag ska bli en bra dag.

Jag hatar att ha mens, det är det värsta som finns.. dels för att jag känner mig som en spärrballong av modell större plus att jag får sådan fruktansvärd aptit. (Eller så är det bara en härlig ursäkt för daglig överätning, men whatever...) Jag kan äta hur mycket som helst då, det är som jag är bottenlös när det kommer till allt det goda. Fuck.

Men idag är en ganska okej dag, so far;

Frukost -
Lunch -

Weeei!


Jag har inte vågat väga mig på två veckor.. Jag vågar helt enkelt inte. Jag ska ta tag i det, jag lovar.. men inte nu, inte än. Jag tror inte min  psykiska del klarar av ett bakslag till. Jag hatar dessa siffror, vad betyder de egentligen?? Fast ja, samtidigt kan jag knappt leva utan dem. Allt jag stoppar i mig (Eller inte stoppar i mig) påverkar ju just dessa små siffror och dessa små små siffror påverkar hur jag mår, hur jag känner mig - ja allt. 
Snacka om att jag lever i ett domenospel...

Kommentarer
Postat av: m

>>Svar: tack gumman! :) din blogg är också jättefin, och jag gillar att läsa den hihi.Ta hand om dig också, stay strong. kramar

2008-07-17 @ 16:18:51
URL: http://miserymonster.blogg.se/
Postat av: m

man blir likt förtrollad av dessa siffror och man blir beroende av dom. jag vet hur du känner. kram

2008-07-19 @ 14:54:39
URL: http://miserymonster.blogg.se/
Postat av: m

min gamla blogg miserymonster var jag tvungen att ta bort. detta är min nya: raspberrysmile.blogg.se

2008-07-20 @ 18:25:50
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0